Retourneren & garantie
Heeft u een vraag? Wij helpen u graag verder.
Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Klikt u op de gewenste vraag en u wordt direct meegenomen richting een uitgebreid antwoord.
Wanneer en welke tijdstip wordt mijn bestelling geleverd ?
Onze vervoerder neemt telefonisch contact met je op om een afspraak voor levering te maken, zij spreken een dag en tijdsblok van maximaal 3 uur af.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen ?
De meubels worden bij je thuis bezorgd, je kan de meubels niet ophalen.
Als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden, wordt het dan samen of apart geleverd?
De bestellingen worden zoveel mogelijk compleet geleverd om het milieu te helpen en jou in één keer tevreden te stellen.
Mochten de producten verschillen van levertijden en zitten hier enkele weken tussen, dan is het mogelijk om een splitlevering in te zetten.
Het kan voorkomen dat als de transporteur in de buurt is en extra service wilt verlenen door de order al voor een gedeelte te leveren. Voor het naleveren van meubelen zullen geen extra verzendkosten worden berekend.
Worden de meubels gemonteerd ?
De meubelen worden niet gemonteerd. Er zijn een aantal meubelen die volledig gemonteerd geleverd worden en een aantal bestaan uit een bouwpakket. De klant dient de meubelen zelf uit te pakken en op de gewenste plek te plaatsen.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd ?
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmans levering tot aan de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is. In de praktijk betekent dit dat de bezorger met een karretje over een goed verhard pad bij de eerste deur moet kunnen komen (zonder obstakels) Indien mogelijk plaatsen zij het artikel verpakt in de gang.
Ben je woonachtig in een flatgebouw, of appartementen complex en is er een een lift aanwezig in het gebouw waar de producten goed inpassen dan levert de vervoerder af tot in de gang.
Indien je woonachtig bent op een verdieping zonder lift dan levert de vervoerder tot de eerste deur.
Wat zijn de bezorgkosten ?
Gratis. Je betaalt geen verzendkosten op je bestelling bij MeubelBaron
Hoe lang is de levertijd
We hebben veel producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. Dan kunnen wij het product binnen 1-2 weken leveren. Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn dan staat er bij het artikel aangegeven vanaf welke datum deze weer op voorraad is.
Let op! *Levertijden zijn verwachte levertijden, kunnen mogelijk afwijken. Voor bezorgingen in België, hou rekening met mogelijk een extra week levertijd.
De levertijden aangegeven op de website zijn altijd verwachtingen en die proberen we altijd zoveel mogelijk aan te houden. In deze levertijden proberen wij natuurlijk al deze factoren door te rekenen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk.
Wanneer en hoe moet ik betalen?
Bij het plaatsen van de bestelling via de website kun je bij het afrekenen keuze maak uit vijf verschillende betaalmethodes. Waaronder ook betalen bij aflevering. Het is dan mogelijk om per pin of contant te betalen bij levering.
Houden jullie artikelen vast ?
Mocht er een meubel zijn die je besteld hebt op voorraad zijn, maar je wilt deze tegelijkertijd geleverd hebben met de overige bestelde meubels die niet op voorraad zijn of wil je een voorradig meubel later laten bezorgen, dan houden wij het voorradige meubel niet vast. Dit doen wij zodat andere klanten die hetzelfde meubel besteld hebben en deze direct willen ontvangen niet lang op hun bestelling moeten wachten. Het kan hierdoor mogelijk zijn dat het meubel langer op zich kan laten wachten. Dit geldt ook voor orders die op afroep staan. Heeft u een richtdatum of een maand dan kunnen wij dat bij je bestelling noteren zodat dit makkelijker te plannen is met de binnenstromende voorraad.
Wanneer en hoe moet ik betalen?
Bij het plaatsen van de bestelling via de website kun je bij het afrekenen keuze maak uit vijf verschillende betaalmethodes. Waaronder ook betalen bij aflevering. Het is dan mogelijk om per pin of contant te betalen bij levering.
Hoeveel moet ik betalen ?
Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van je bestelling. Je ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.
Is het mogelijk om korting te krijgen?
Nee, het is niet mogelijk om korting te krijgen. Ook niet bij het bestellen van meerdere producten. Onze prijzen zijn dusdanig scherp geprijsd dat er geen extra kortingen verleend kunnen worden.
Hoelang duurt het voordat ik een compensatie/retourbedrag zal ontvangen?
Is je bestelling niet naar wens en wil je deze retourneren? Dat kan. Na aanmelding van je retour zullen wij het retourbedrag exclusief de retourkosten binnen 14 dagen terugstorten.
Wij helpen je graag!
Staat je vraag er niet tussen?